bosu

 

Popis

Cvičení na moderní balanční pomůcce ve tvaru půlmíče zvané BOSU. Na bosu se dá cvičit v rychlejším i pomalejším tempu. Bosu je díky svému vzhledu a vlastnostem ideální k aktivaci svalů hlubokého stabilizačního systému, tréninku rovnováhy a koordinace, posílení celého těla i zlepšení kardiovaskulární zdatnosti a ke spálení tuků. Cvičení na bosu je vhodné prakticky pro všechny. Není se čeho bát. Naopak po několika hodinách zjistíte, že vás nebolí klouby, roste vám kondice, stabilita i rovnováha.

V našich lekcích kombinujeme aerobní a posilovací cvičení, tj. prvních 30 minut se bude v přiměřeně svižném tempu zvyšovat kondice, vytrvalost a spalovat přebytečné tuky. V druhé části přijde na řadu funkční posilovací trénink. Na tyto lekce budete potřebovat pevnou sportovní obuv.

 

Kdy

úterý 16.30 - 17.25 hod

Kde

ZŠ pro zrakově postižené, Náměstí Míru 19, Praha 2

mapa nam. míru

Mapku naleznete také zde

 

Spojení

trasa A, stanice Náměstí Míru

Poznámka

Pokud bude škola zamčená, zvoňte na zvonek "TV".

Instruktorka

Mgr. Zuzana Borkovcová

Kontakt

info@cviko.cz

Přihlásit se na kurz zde...

© 2016 Cviko | cviko.cz | Mapa stránek
created by Anawe
Abychom Vám mohli nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte.